hyatt firas

hyatt firas

Tuesday 11 November 2014

HARI LAHIR SAYA

Assalamualaikum W.B.T

Tak de apa sebenarnya.... Cuma naik beritahu hari ni hari lahir kita... Harijadi kita, my birthday, my bornday dll lagi.... Terpaksa gagah kan juga mengupdate blog ku yang tak berpenghuni dan sunyi dari kesesakan trafik ini untuk mendapatkan entri yang tarikh 11.11.2014. Buat kenang - kenangan untuk diri sendiri di masa akan dtg...

Terima kasih buat suami dan anak tercinta atas doa,ucapan dan juga surprise gift yang kunjung hadir ke office tadi dan bila balik rumah pula ada lagi 1 kejutan... Buat bonda ayahanda juga bonda ayahanda mentua , terima kasih juga atas doa yang diberikan pada sambutan ulangtahun aku.. Tak lupa adik2 ku dan ipar duai ku (cam ramai je) hihihihi terima kasih juga. Anda kawan-kawan juga yang wish kat Fb, Whattapps,sms... Terima kasih byk2....

Hoiiiittt.... Ucapan ko atie da mengalahkan Sultan Kelantan yang sama2 menyambut birthday hari ni... Hahahaha...  Ok back to normal aku pun berdoa supaya diberikan kesihatan untuk dapat meneruskan tanggungjawab padaNya, suami, ,anak, ibubapa.... Semoga dilapangkan pintu rezeki seluasnya bagi diriku sekeluarga dan sangat2 aku bersungguh2 berdoa sekarang ni nak kurussssss..... Huuuaaaaaa...... Berat naik mendadak tanpa dapat dikawal!!! Bencinye..... Da macam belon buktinyeeee.. Ni haaa.... Nnt aku belanja gambo aku ye... Ni pakai iPad xreti nak upload gambo dia keluar  ntah apa2....

Last but not least Happy Birthday Atie!!!!!!!!!

Ok daaaaa... Stop.


No comments:

Post a Comment