hyatt firas

hyatt firas

Thursday 27 March 2014

Bila En Hubby merajuk...


Salam..

Catatan hari ini untuk menceritakan 'kemerajukan' suami tercinta... kihkihkih.... Aduhai abang..abang... tiba-tiba malam semalam tengah borak-borak baik punya borak pasal apa ntah boleh timbul plak pasal blog aku nih. Haish...
oh yee pasal beli perfume ngan jam tangan baru. Aku amik gambo perfume n jam tangan tu. Pastu hubby pun dok tanya 'aii itu pun nak amik gambo?' ngan selamba aku menjawab 'yela mestila nak update blog kata ada blog.... apalagi dengan tak semena-mena (betul ke ejaan aku nih?) belasah jela.... temperature hubby naik. Sampai ni abang tak tau lagi apa blog ayang.. dari hari tu abang tanya ayg wat tak tau jer...bla...bla...bla... Aku apa lagi diam jer la slow-slow angkat kaki bangun cium pipi kiri cium pipi kanan... abang ayg nak tidur da.. good nite...

Pagi ni bangun ingatkan dah hilang rupanya ada sambungan nye.. Mula-mula memang aku xperasan sampai la aku salam nak ke opis.. Selalu keluar kereta mesti hubby pesan baik-baik yang jaga diri apa2 nanti sms abang... hari ni aku keluar menonong jer tak de pesanan penaja. Sedih :(  Aku ingatkan dia marah sebab aku lambat hari ni, sebab hari Khamis kat opis hubby ada majlis budayakan Al Quran dia nak awal sikit masuk. Dan hari ni pun memang lewat sikit.. Aku pun sms la mohon ampun maaf atas kelewatan... huhuhuhu... Sekali tu kedinginan hubby bukan kerana kelewatan tetapi di sebabkan 'ketidakdapatan' tau url blog. Ini adalah dari sms 'beliau' yang mengatakan begitu.beliau hokeh... :)

Yelah...yelah salah aku juga,aku akui nye... maafkan kami... maafkan kami....maafkan kami....
Maafkan ayang bang.....


Wajah kesayangan hamba.

Sebenarnya bukan ada apa rahsia pon cuma aku segannnnnn jer....aaauuuwwwww....
Dah stop. pas ni nak share link kat pesbook hubby. hikhikhik...

Babai...





No comments:

Post a Comment