hyatt firas

hyatt firas

Thursday 27 March 2014

Lain yang dicari lain yang dapat

Salam..

Semalam punya cerita... tapi kelmarin punya pasal. Hah cam ner tu? cam ni , kelmarin kan orang gomen cam aku ni nye hari bahagia. ?????? bahagia apanya?
mau xbahagia hari dapat gaji uuoolllsssss. hehehe... so semalam aku ngan hubby balik kerja terus la belanja barang-barang keperluan untuk sebulan. Tu la cara aku, sebab aku sebenarnya tak suka beli barang sikit-sikit sebab aku ni pelupa.kang tengah masak itu tak de ini takde (amboi citer cam masak hehari) so beli barang siap-siap untuk stok sebulan senang bak kata hubby da macam kedai runcit mini rumah kita orang.

So semalam ke Astaka Shopping Center. Cewah....bukan apa nak beli pampers Firas ku sayang, kat sana murah sikit beza ngan tempat lain. Tiba-tiba ada jual perfume pulak kat sini..sejak bila pulak kan setiap bulan aku kesana tak de pon..maksudnya baru lagi la tu. Betul tak percaya aku Astaka ada jual perfume yang macam kat Parkson tu...huhuhu... Dengan ragunye aku test test berbagai cara untuk mengetahui ketulenan perfume tu termasuklah cara-cara yang aku dapat dari http://honeykoyuki.blogspot.com/2011/12/hello-2012-bye-bye-2011.html. ye ye dari hadik Fatin Liyana..Setelah di uji dengan berbagai cara aku sah kan perfume di Astaka adalah original. hahahah....

Sebenarnya aku memang cukup cukup cukup cukup cukup suka sangat ngan perfume ni. Ada banyak juga koleksi botol-botol perfume ni. Nanti ada masa aku bagi n3 botol perfume jer. (bukan niat nak riak sekadar berkongsi minat) Niat memang tak de nak beli pon tapi ntah macam mana hubby dengan rela hati 'ayg nak ke? if nak amik la abg belanja'...
hah pucuk di cita ulam mendatang..... baiknyeeee hubby aku tapi sebenarnya dia membayar hutang..kihkihkih..hutang apa? biarlah kami jer yang tahu..kan bang? 

hah tengok if org Muo tengok Astaka ada kaunter perfume macam ni confirm tak percaya. tapi percayalah memang ado...akak tak tipu dik oi.... Kenapa amoi tu mcm nak baring? sebab dia xnak amik picture xlawo katanye....


Ehem.. Omnia 1 hadiah dari hubby kerana menjadi isteri yang baik dalam menguruskan rumahtangga. ermmmm baiklah ssaaannnngggaaattttttt..... Anyway much thanks abang..... 


Tidak memasal aku ngan hubby beli pulak jam tangan. Macam mana tersangkut kat kedai jam sebab nak beli kan mokteh jam dinding sempena hadiah pindah rumah baru. Jap lagi tengah mencari-cari jam dinding tercari-cari pulak jam tangan. hehehe... cantik x? cantik kan dan harganya murah jer. Aku tanya cantik ke tidak sebab setakat semalam ramai yang puji jam hubby cantik dari jam aku. Jam aku xde yang puji cantik poonnnnnnn.... tapi cantik ape.... xngaku kalah tu...Nak buat post kat pesbuk "Jika saya dapat 1000 like jam ni hubby janji nak belikan jam tangan baru" boleh x? (macam xd kena mengena jer) tapi tak pelah biar aku sorang yang paham..
Cer tengok bebetul Q&Q tu en hubby punya, Casio tu plak akulah yang punya kan. Mana cantikkkk? hihi xpuas hati. Oklah titik...Last but not least for the entry inilah namanya lain yang dicari lain yang dapat. Pampers --- Perfume--- Jam. Jauh betul larinya....hihi

Sekian.


Bubbye..





No comments:

Post a Comment