hyatt firas

hyatt firas

Sunday 15 June 2014

Idea berposing couple yang akan meletopsss..



Salam semua.....

Wah semua lah sangat kan.... tiba2 setelah 2 bulan kot aku bertapa. Tak tersempat nak mengepost apa-apa, ntah apa yang di sibukkan pon aku xtau. yang pasti aku sibuk dan akan ada lagi n3 malas selepas ni.. Dalam kepala memang teringat jer blog ni dan terasa akan berkubur macam tu jer.. ermmm hangat2 tahi ayam gamaknye... Tapi tapi tapi hari ni aku gagahkan juga nak update n3 ni sebabnye aku suka sangat picture ni yang sangat membantu aku dan hopefully mereka-mereka yang sewaktu dengan ku yang xpandai n kaku sangat bila dengan camera ni..kihkihkih... apa tu?

Nak cite lagi nak cite lagi...Kekadang bila tengok orang berposing sweet2 je kan tapi bila time aku berposing cam bitter2 jer kan.. nak-nak bila partner aku tu pon memang lah xberminat nak  posing2 dpn camera ni bertambahlah bitternye kan. tak gitu En Hubby?? Dah memang aku xsweet nak salahkan cara pose plak!! hahahah..Tapi pose ni untuk couple yang sah jela tapi if yang xsah jangan coba-coba nak meniru.. Aku harap lepas ni aku dapat beraksi depan camera tanpa kaku bersama pasangan ku..hikhikhik...
nak ke En Hubby beraksi depan camera???????



alololololo...sweetnyer.


aauuwwww..manje giteww..


??????


:)


tutup mata...


sshhhhhhhhhh!!


ini idak ler kan... xtau la if aku berjaya kuruskan badan 1 hari nanti.. huuaargghhh..


caayaannnggg sangat..


apa????


aauummmm...


:))


sekali lagi.... 



ppssssttt!!


abisss dah...cukup cukup sudah berangan yer geng.... grand moments~~~
jumpa ntah bila lagi yer... 

babai..





No comments:

Post a Comment