hyatt firas

hyatt firas

Monday 14 April 2014

N3 malas...

Salam..

Kehadapan teman yang diingati....
Ingatilah sangat...hoihoihoi.. merepek wei mood mana ni wei....
Baru brp hari berblog da tersangkut2 mood nak meng'update' blog nih...
Bersawang la gamaknye xlama lagi blog aku nih.....
Macam-macam citer aku nak citer tapi 1 citer
pon aku x citer...

Citer terakhir aku 27Mac??? kihkihkih ala blog Fatin Liyana pon sama gak..
Gila!! nak samakan blog aku ngan blog Fatin Liyana....memang jauh la cam langit dengan bumi....
Berbarissssssss citer. cewahh!

Last2 aku wat keputusan nak senaraikan jer hah cam nih....

1) Hubby belikan Firas kuda. Ok kuda plastik, untuk memain tp kuda?? tapi napalah kuda? x kereta ke lori ke bajak ker? sgt old skool kan suami ku... nak tau kna la tanya dia sendiri napa..kihkih




2) Aku menang main dam ular no 3. heheheh. Anjuran pejabat aku ''indoor game" katenye untuk masuk SKT hujung tahun nanti. Napa dam ular? banyak lagi kot game yg dianjurkan spt sahiba, congkak, dam haji, dart, karom dll....kerana ia x memerlukan strategi dan nak perah2 otak just berharap pada luck jer... hahaha... memang malas kan ko atie.



Ni semua pic time semi final. Picture final ada citer dia...... kat bawah ni citer dia.

3) Ipad rusakkkkk...n pic nk update blog smua kat dlm tu. Mana xrusak anakanda tercinta telah membaling membanting melempar dan membuat jambatan ipad nye... Memula aku tengok bagus la ipad ni G-Shock a.k.a tahan lasak xrosak2 plak last2 di satu petang tibe2 skrin dia...AArrrggghhh... stress mula menjajo (ayat org muo) mencari guarantee. Nasib jumpa dan 1 lagi kegusaran adakah dapat replace another unit? sebab aku rasa boleh spesifikasi kan ipad aku ni 'human damage' so confirm la xboleh kan. tapiiiii.... try jugak!  :( at last...


Alhamdullilah...Yeeaayyyy!!! 

4) Tupperware katalog baru keluar kan barang baru yg sgt ohsem... pada aku la..hihihi



kan aku da kata ohsem pada tuppy maniac la kan....... memang xboleh tahan...

5) Cayang anak umi and babah da pandai makan berbangku dan bermeja....alolololololo Muhammad Hyatt Firas sayangnye umi kat kamu....Mohon jadi anak yang soleh dan berjaya dunia akhirat. #firaspilottobe AMIN.





6) Berat aku da naik berkilo-kilo-kilo-kilo.... da xmo komen lagi. TITIK.

7) Adik kita da tunang :) hah ni nanti aku cover penuh ye N3 ni....huhuhuhu


Sampai sini jela kot.. nama pon N3 malas.
Ada lagi kot cite yang tertinggal almaklum la aku yg pelupa ni....


bubbye....  :)









No comments:

Post a Comment