hyatt firas

hyatt firas

Sunday 12 October 2014

Cerita sebelum dan selepas raya dulu..

gambar memang takde kena mengena ngan entry :) umi n babah time!!!

Assalamualaikum W.B.T...

Alahai rumah lama tak bertuan kenalah bagi salam dulu sebelum masuk, penuh aku bagi salam tu menandakan rumah a.k.a blog aku ni lama da bersarang tanpa penghuni. Mana pergi tiba2 hilang jer? bz ke? bz beraya ke kak T oiii... BZ + MALAS  hahhaha.. da macam anak sepuluh kan bz nye... Tak sabarnya hati melonjak-lonjak nak update blog tapi apakan daya... cewah.... tapi memang betul pon.

Aku nak juga share kan apa yang terjadi...

2 bulan ni sebab smua moment aku capture tapi nak menulis dari sehari ke sehari bercinta malasnya... Lagi pun tak de sapa pon yang menunggu cerita sensasi aku ni.(sensasi ker? hahaha) Sekadar coretan untuk diri sendiri dan rujukan di masa akan datang. Tapi if ada info yang boleh dikongsi bersama dalam blog aku ni apa salahnye korang share. betul x? betul la....layan je le.... tapi entry ni aku aka upload pic je le dgn caption sehabis ringkas..hihi...

Last entry hari tu Firas demam pas tu terus raya so aku start upload suasana raya la ye... sebelum raya hari tu aku ke Singapura jalan-jalan cuci mata ada sale shopping complex dia orang borong la juga borong baju Firas jer.. Aku ke sana ngan mak safi ngan pak isa tapiiii... Pak Isa kna stay Johor sbb pasport xbawa, dia bawa pasport adik aku..huhuhu...sian ayah. Family mentua akak ipar pon join skali..Kita orang jalan kat Ochard Road n Geylang je...


Taka Ochard Road


Geylang




Pas balik Singapore wat keje gila ngan hubby aku cat cat cat cat rumah tapi dinding sekeping tu jele. Tapi nak mengecat nya sampai masam masam muka aku. Orang lelaki ni agaknya memang suka buat kerja last minute kot.... (malas nak citer kita layan gambo jer)

***** sorry picture ni sexy sket ye....auuwwwww..


hah undercoat dulu...


terror kan laki ku da cat baru baca instruction.




dah expert siap cakap nak amik upah cat rumah orang...


-


-


-


-



-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-

-


-


-


-


-


-


-


-


-
Taaadaaaaaaa... hasilnya cat nippon momento sparkle gold...
beza memang berbeza..jadilah kan buat 'syurga kami' berubah wajah di hari raya ini.




Malam 2 hari sebelum raya Firas main bunga api excited okey ngan sepupu dia. Ucu dia layankan...


tema raya tahun ini..ijooooo..
cas dulu sebelum g beraya..siapkan Firas dulu..


ni jela pic raya aku itupun amik kul 6.00 petang.


Abisss daaa untuk cite raya....


Babaii...










No comments:

Post a Comment