hyatt firas

hyatt firas

Tuesday 22 September 2015

HAPPY + PMS + DECO

Assalamualaikum.

Pagi yang gelap kini sudah terang... amboi menyanyi pulak tiba-tiba nak sync kan dengan 
tajuk entry kali ni. hehehehehe... Mula-mula dah merepek kan kau Atie.. 
Sebenarnya nak share pagi-pagi tadi buka purse ada note ni....


Bukan duit tu yang aku nak hebahkan tapi nota tu yang aku rasa istimewa sangat. Betul-betul surprise daripada Abang Hazli ni. Sejak bila???? (sambil tersenyum2), al-maklum lah abang kita xreti romantik-romantik ni.Mungkin perkara biasa bagi couple lain tapi pada aku ianya sesuatu yang xbiasa sebab abang kita jarang buat cam ni. Cara pemberian tu yang buat akak teruja pagi-pagi ni mood tiba-tiba ke daratan.Sebenarnya duit belanja dah siap-siap dapat time gaji hari tu tapi dapat lagi mungkin sebab ada rezeki lebih. Alhamdulillah.. Sayang abang banyak-banyak. 
Terima kasih sayang (da cakap dah dalam kete td sambil salam cium tangan  :))
abang #kipidap

Meh-meh nak share jiwa kacau minggu PMS bulan September 2015. huargghhhhhhhhh...
Niat hati nak up N3 malam tadi pakai hp jer kat rumah tapi biasalah line aku kat rumah memang jap ada jap xada cam biskut so terpaksalah luah kat Notes pastu pepagi screenshot tepek kat blog ni.. Ni bukti masa akan datang aku juga ada pengalaman-pengalaman PMS sebegini....hahahah...






lagi...lagi....lagi... 1 N3 3 cerita... hah mcm mana korang baca tu? apa-apalah bunyinya janji korang paham. Tak paham kena paham kan gak tau. Sejak pindah rumah ni rajin beno aku google deco-deco rumah ni, tapi sekadar simpan tepi dulu lah ideanya sebab peruntukan belum mencukupi. Bersabar dan bertabahlah yer. Tidak semua yang kita impikan akan menjadi milik kita tapi tak salah juga kita mengejar impian kita itu. betul tak ek? betul la kan..tu memang aku ingat sangat. Meh aku nak share juga deco yang berjaya membuatkan aku tak tidur malam terbayang-bayang setiap masa.

aku suka sangat lemari tv dia.. simple + kayu kayan

yang ni aku suka sangat set kosi makan dia dengan kayu lantai dia.
Walaupun rumah akak tak besar mana tapi cita-cita akak memang besar sangat. huhuuhuu... Berangan no 1!! Semoga suatu hari nanti angan-angan kau jadi kenyataan kak Atie. Amin.

ko mampu ke berangan cam ni dgn rumah aku tu? hahahah
Hallway pun xnampak kat rumah tu.. nak wat cenggini? Alah tak pelah nama pun berangan kan. Shuh..shuh... jangan matikan niat akak yang murni ni yer. Baiti Jannati.

ni pun cantik kan lemari tv dia.


Nampak senang kan nak buat tapi memerlukan komitmen yang sangat sangat sangat besar. Warna wall ni paling menambat hati selain decoration frame nya. huhhh..simpan tepi.


Ini adalah dapur idaman aku dari dulu kini dan selamanya. Kerusi yang melekat kat dinding tu apa namanya? bench tu eh? memang stylo sgt lah dengan throw pillow apa ke namanya bantal tu pastu ada macam kaunter pulak tu hahhh... aku memang teringin sangat...

Coffe corner ni comel sangat kan. Alololololo...



Simple tapi impaknye menggegar jiwa. Amboi over ko cik JAh... 

Selesai sudah deco-deco bersama kak Atie. Bilik tidur + bilik mandi + bilik2 lain akak lom sempat google lagi ada sikit2 jer gambo nye... nanti lenkali jer akak share.. Stop sampai sini dulu lah....
Tengah rehat ni kat opis, sebab rotate jaga kaunter hari ni akak rehat jam 12.00 tghr kalau tak akak rehat kol 1 tghr. Sempatlah nyambil-nyambil sikit-sikit kan.... :)

p/s : Lusa nak raya Aidiladha dah..

Bubbye..


No comments:

Post a Comment