hyatt firas

hyatt firas

Wednesday 19 February 2014

Anak ummi and babah dah jalan..

Tih ta tih tih ta tih sebulan lagi Firas jalan....Da dgr ayat tu mak and ayah ckp berbulan2 yg lepas tp Firas xjalan lg..hukhuk. TATAPI... OOOoooooo...finally anak ummi da jalan da... Almost 1 tahun 2 bulan baru dengan confident nya Firas berjalan..Kira lambat juga sebenarnya Firas ni start berjalan sbb my MIL bagitau Babah Firas start jalan 11 bulan..pastu  mak aku plak ckp, aku 10 bulan da jalan xsabo nak explore seluruh pelusok rumah gaknye... :)
So sampai ke la ni *'kaki nyengkit' (means "kaki jalan")) mmg mak kau ni Firas... Itu tidak dapat disangkal lagi oleh sesiapa yang kenal aku. Sampai bleh jadi ketua rombongan ala rombongan cik kiah. Sampai ke Cameron Highland dan Singapore juga la aku *"hayak" (means "bawa") officemate aku. hikhik. Amik ko melalut sudah! Berbalik pada cite Firas da jalan so kiranya ni hadiah birthday utk babah dia la for dis year, sbbnye Firas jalan 13 Feb 2014 (time ni lom berblog lg) n birthday babah 16 Feb so gift in advance la ye babah.......Apa pun Firas tahniah!! pada anak ummi ni. Satu lagi pencapaian anak ummi untuk bergelar pilot ... (alololo tinggi angan2 ummi)

Jom tengok Firas jalan...weeeee~~




No comments:

Post a Comment