hyatt firas

hyatt firas

Wednesday 26 February 2014

Firas and Playground.


Nama post pun Firas and playground, hehehe so mana lagi nak dapat playground kat Muar ni.... Balik opis hari Ahad hari tu pas Asar siap2, aku pun baring2 la n mata nak ralib jer la bila balik rumah. Tiba-tiba dalam pada aku melayan-layan mata satu suara menerpa....
Yang jom gi tanjung bawa Firas jalan.. dengan tak semena-mena aku bangun dengan bingkasnye melilit wide shawl yang menjadi trend and kegilaan masa ni. (ke kegilaan aku sorang je) dan terus je masuk kereta...hahahah...  macam orang mengigau.. nak jalan gamaknye laju jer le... nak g tanjung je kot ko punya excited cam nak gi Vietnam lah.. bukan apa, hubby I ni bukan senang nak ajak jalan-jalan cam tu selalunya if tak aku yang memujuk , merengek muncung panjang sedepa xde nya dia nak keluar. So sebab tu la aku jadi macam orang mengigau ptg tu.. Hubby suka lepak2 rumah bersama anak n isteri tercinta katanye...  hokehh...


oooooOOOOOOoooo...



tetapkan tangan Firas cam tu..

excitednya muka anak ummi..

yeayyy!!!! jom jalan depan lagi ummi..

Gelongsor... nak pegang tak bagi nak naik sendiri...haisshhh..

firas..firas..firas..aku panggil dia. tu yang terbeliak mata tu.

abis je panggil tgk atas plak...

xserun btul firas ni... if aku dulu budak2 mmg da duduk jer if tpt tinggi2 ni..

belanja gambo babah 1...
belanja gambo ummi 1..
Sekian sepetang bersama Firas pilot 2b...jeng..jeng..jeng..



No comments:

Post a Comment