hyatt firas

hyatt firas

Sunday 23 February 2014

Family Gathering BBQ time.

A'ah kita org wat family gathering Khamis itu hari i.d.e.a dari SIL Haslinda Shukor... Da lama x gather sesama so tong tong la...Menu nye jeng..jeng..jeng.. sup daging + roti, ayam , kambing , sotong , udang , ikan pari , hotdog amik ko selagi ada...nasi lemak mak mentua ku yg power n tip top juga x ketinggalan.. Alang2 da berkumpul celebrate skali birthday hubby ku, BIL ku, mak sedara sblh suami ku...hahaha triple birthday celebration FEBRUARI ni berderet...
Macam-macam la yg di borakkan..sapa yg hadir mlm tu? semua besan FIL aku ada.. memang meriah la mlm t aku pun mn yg sempat jer la snap picture.. cam xproper jer aku rasa pic yg aku amik tu.. ngah belajar2 lg la katakan... dia org smua dok confuse jer tgk aku sibuk dok snap picture sna sni.. slalu aku lemau jer bab2 cam tu...  almaklum le dia org smua xtau aku da ada blog sendiri...terkial2... xper janji ter update blog ni setahun jagung ni... nama pun amatur..

memanaskan bara-bara



ayam dulu



hambikk ko... sosej ke arang nih?? hubby punya kje..


Belanja pic ni dulu jap lagi nnti upload lagi...hik hik hik...

jeng...jeng...jeng.....ni lah tetamu yang hadir, yg senyum tu tuan rumah Ayah Aji (FIL) aku bersama Firas..

yang belakang tu group yg mkn awal n ngah bincang nak berubat kaki yg sakit2....hihi
Mak Safi la tu ngan Pak Isa..

HAH!! birthday boys....Abg Akmal (BIL) n Abg Azli..

tumpang sekaki anak sedaraku.. Aqil Mikali n Adam Zarfan.

Cake malam tu ditaja oleh my SIL Haslinda Shukor..
Sorry along pic xdpt nk snap..hihi

No comments:

Post a Comment