hyatt firas

hyatt firas

Sunday 13 July 2014

Iftar bersama!!!

 Salam Ramadhan....

Wahhh..... hari ni da 15 hari berpuasa la kan, rasa kejap jer masa berlalu aku pulak da bercuti puasa selama 5 hari... hikhikhik... cuti wajib okeh. Jumaat hari tu aku iftar bersama 'isteri-isteri KM Bersatu' hahahaha.. Kangaroo Muar bersatu katanyee.. hah ni nak story sket tu nama geng en hazli zaman-zaman merempet dia dulu zaman bujang2.... hah sampai sekarang la brotherhood tu tersemat kat hati masing2. So bila masing2 da berkahwin isteri-isteri pun ber'geng' la juga kan... So plan punya plan kita orang decide nak iftar kat ikan bakar Wak Jos. Kat mana tu? Kat Jalan Ismail Muar Johor orang panggil Sabak Awor....

Kat Muar ni if nak makan ikan bakar memang itu saja lah tempatnya yang orang Muo akan terjah. Sabak Awor ikan bakar terapong tu ada banyak kedai tapi yang selalu aku makan kat Wak Jos tu la. Wak Jos ada dua kedai, 1 kedai kat Sabak Awor terapong 1 lagi kedai kat bangunan baru area situ juga. Intan yang jadi ketua jamuan malam tu...hihiihi terima kasih cik Intan ye tolong booking kan.. kita orang makan kat kedai wak jos yang bangunan tu sebab selesa sikit n family yang join pun ramai 8 family so kira 16 orang lah... tak termasuk anak2 yang kecik mecik tu...hihi.. jom tengok tempat kejadian....

ni la Wak Jos kat bangunan yang baru tu tempat kita orang Iftar malam kejadian..
Gambar kat atas ni aku google jer sebab xsempat nak amik gambar. Aku biasalah kalau tak terlupa segan nak ambil gambar. hihihih...  kat bawah ni yang aku ambil sendiri yer...

Menu Iftar malam kejadian..huhu
Licin kan...



Mana babah2 semua??? ummi2 jer yang berposing hahaha.. pas kenyang semua wat asap berkepol2 macam mana nak amik gambo nyer...nnt InsyaAllah n3 lain aku kenalkan pulak KM Bersatu nye geng... :)

tuan punya belog bersama cik siti kiri sekali..alahai makin sihat..  aku kan kan kan...kanan sekali ci fara

cik Intan berdiri kiri, cik yatie berdiri kanan dan yang duduk cik bakyah.

cik fara berhajat anak perempuan ker? hihihi


Da siap amik gambar mommies semua masa untuk kiddos pulak....






naper tangan n jari jemari Firas tu mcm tu sebab nak buat peace tapi xtau lagi...














Abis sudah citer ummi saya. Kata-kata dari Firas. hehehe...
Seronok tengok telatah dia orang da besar da Firas dulu baring jer tak boleh nak jalan lari lompat2... malam tu aku tengok dia da boleh buat semua... Thank you Allah thank you thank you....Syukur Alhamdulillah yang tak terhingga mengurniakan Firas buat kami....Semoga menjadi anak yang soleh dan bijak yer. Aminn...

Babai...

No comments:

Post a Comment