hyatt firas

hyatt firas

Wednesday 23 July 2014

Yeaayyy!!! Kuih Raya Lagi!!


Salam...

*****tajuk lain gambo lain. memang lain....

Kemeriahan menyambut Syawal telah semakin dirasakan bahangnye semakin menghampiri gitteewww.. Hamboiii... cam takut je ayat. Sebenarnya gembira dan takut la, gembira sebab nak sambut raya takut sebab baju raya 'UTAMA' aku xjadi. Pasrah.... tapi tak per pakai je la walaupun tak seperti yang di idamkan. Bukan lah aku idamkan macam retis baju raya aku tu pon sekadar kain cotton bersulam dan sifon berlining tak juga merelip-relip biasa-biasa jer cume yang ku harapkan kekemasan jahitan dan ketepatan ukuran yang ku pinta... tapi ???? ok ok cukup kesedihan ko tu kak tie dan cukup juga officemate aku yang dengar aku membebel hari hari bila teringatkan baju raya itu and jangan nak sedih sedih sangat....benda dah jadi. So dengan rasa dukacita belanja la 1 gambar kurung hijau yang nice sangat kat atas tu...  ;(

N3 ni aku update nak cerita pasal kuih raya sebenarnya... da sampai lagi sebahagian kuih raya aku... hohhohoo excited ko... walaupun baju ku xsemenggah tapi kuih raya aku insyaAllah semenggah.....hihihi
Jam 1.25 petang sekarang ni tapi aku tak sabo nak update dulu kuih yang ada ni nanti kul 2 petang sampai lagi aku update lagi... senang citer hari ni hari dapat kuih sedunia.... hahaha mana tak aku cakap macam tu. Sampai ofis je jiran ofis aku yang lelaki pon bawa beg plastik besar berisi kek... hah tingkat atas pulak bawa kerepek member sebelah bawa asam jeruk amik ko semua ada... aku pon sama kerepek pisang, cheesetart, kek lapis sarawak, bangkit cheese. Jom aku belanja lagi gambar tapi kali ni gambar kuih muih....


Kek lapis tertinggal upload so duduk kat atas la pic ni.

Kapit peanut butter mavellous

Linda tolong orderkan kapit peanut butter and kosong. Tapi yang tinggal penut butter jer so oklah boleh jer...
Dodol
 Order dari Pn Shima tokey dodol merangkat ketua unit aku.... hihihi


 

Kek lapis ni setiap tahun order sejak berkenalan dengan kak maria ni. Akak ni asal Sarawak tapi duk sini ikut suami bekerja.

Cheesetart ni pon meletoppss beli ngan jiran kak Eyla..

Kerepek pisang adik iparku

Bangkit Cheese En Hazli order dari JB
Hah kumpul ket meeting room dulu.. 3 owner ni...


Ok sampai sini dulu lah.....


Babai....

No comments:

Post a Comment