hyatt firas

hyatt firas

Wednesday 23 July 2014

Kuih Raya Episod 3!!!!


Aku lagi.... excited ek aku dengan kuih raya. Yela if orang sibuk update baju raya kasut raya handbag raya aku pula sibuk dengan kuih raya sebab itu semua aku ta de nak update.... tak tau lah sempat ke tidak nak beli minggu ni... haiiissshhh!! malas la nak citer kang hilang mood... jom-jom aku belanja kemeriahan kuih raya yang sampai kat opis aku yang kami-kami order.... layannnn...


Hah ini lah rupanya kuih yang aku order... jangan salah faham bukan aku punya semua ini untuk mak, mak mentua dan yang berkenaan. Jadilah nyamah sorang sikit....


Abaikan double chin aku tu yer... hah excited gelak jer aku..



Da macam kat bazar Ramadhan pulak aku tengok gambar ni..


Hah aku la tu... tenkiu pada jiran aku Linda tolong layan aku amik gambo nih...



Inilah dia Linda, hah ko tengok dia borong kuih raya mengalahkan orang berniaga.


Inilah tokey kuih kak Ain isteri kepada Abg Man yang 1 opis ngan kita orang.. Ko tengok muka akak Ain penat betul aku tengok. Sian dia.. berpuluh ribu biji dia menggentil kuih.. 


Ok tahun ni aku banyak order dengan kak Ain jer tempat lain tak de da.. if kuih-kuih terap la aku memang ambil kat kak Ain kuih dia memang meletooppss semua guna butter dan harga berpatutan sangat.


Sampai sini je la perjalanan kuih aku untuk hari ini....hahahahaahah
OVER KAU ATIE


Babai..


No comments:

Post a Comment