hyatt firas

hyatt firas

Thursday 17 July 2014

Yeaayyy!!! Kuih Raya!!

Salamm...

Hah nak bagitau hari ni da 19 Ramadhan kan so kuih raya yang order sebulan lepas da mula datang sikit2.. hikhikhik... Pas da dapat semua aku nak mengagih-agihkan pulak. Bukan pada customer la pada Mak Safi Mak Sina rumah aku sendiri dan yang berkenaan... hamboi macam buat surat pulak ada berkenaan... hihihi yang penting tahun ni aku nak update setiap kuih raya yang aku beli tak kira la.... Sebab nak merasmikan blog aku tahun ni 1st time beraya dengan blog katanyeeee..... huhuhuhuhu....
Jom layan kuih raya yang aku terima hari ini.... jeng jeng jeng...

Coklat Cookies dari Lola Bites.

Kuih tradisional Kuih Tiram.

Mama Carry gebusss.

Coklat cookies tu sebenarnya aku tak order yang order kuih tiram tapi time ambil kuih tiram tadi sempat kawan aku Mai promote pula kata sedap aku pon apa lagi terus amik sekali. Hasil dari rasa2 kawan aku yang 'cuti rasmi' hari ini dia orang cakap sedap. So xsia2 la aku beli siap ada yang nak meng'order' lagi. Hamboi ni yang wat aku tak sabo nak rasa time berbuka nanti... Kuih tiram n coklat cookies ni dari orang yang sama. Hah mama carry pula order dari member office aku. Hah gebusss kan? napa ada ssss sebab gebu dia banyak gebu...HOHohohoho....

Ok sampai sini je N3 kuih raya ni tunggu 23.7.2014 nanti banyak jenis dapat sebab semua kuih yang order nak di hantar pada date tersebut, bukan ke date tu sehari lepas gaji gomen??? eerrmmm..... :)

Babai...



No comments:

Post a Comment